Krmiči holubů, nebo šedí panteři?

Naše videa

Za císaře pána

Ako sa varia halušky

Co vidím z okna ložnice

Dolina


Chvilka poezie

Scott Bywater radí: Budoucím klientům pište zábavně

Úvodní stránka » Scott Bywater radí: Budoucím klientům pište zábavně

Oslovili byste někoho na ulici „Vážený pane“? A řekli byste mu tváří v tvář „obracím se k vám v souvislosti s nabídkou hypotéky, opravy aut nebo účetnictví“?

To by vás ani nenapadlo, protože by se na vás všichni dívali jako na Marťany.

Tak proč to všichni dělají v reklamních textech, když je to tak sterilní způsob, jak začít komunikaci? Je to ten nejhorší způsob k vytvoření vztahu a prvních dojmů.

Tajemství účinného oslovení zákazníka je v nadšení a v osobním přístupu.

Jeden z nejefektivnějších postupů při psaní reklamních textů je představit si, že mluvíte s jedním člověkem, který sedí proti vám u stolu. Také by se ten člověk měl podobat vaší cílové skupině. (Když prodáváte dámské oblečení, nebude to dvoumetrový boxer, který vysedává v hospodě).

Proč? Protože vaši reklamu nebo dopis bude vždycky číst jeden člověk.

Tak zkuste začít třeba nějak takhle:

„Pokud máte 5 minut a chcete se dozvědět, jak snížit vaše náklady na opravy o 32% během příštích 12 měsíců, pak tohle je pro vás důležitá správa.“

Tak nějak byste to asi řekli u stolu, ne? Proto začněte psát tak, jak hovoříte. Zapomeňte, co jste se naučili ve škole o psaní dopisů, protože v reklamních textech to nefunguje. Klíčem k úspěchu je prostě psát konverzačním tónem. Když tuto strategii přijmete za svou, ohlas vašich reklamních tiskovin vylétne stropem.

Scott Bywater
Copywriting That Sells
www.copywritingthatsells.com.au
1300 88 21 91 / + 61 2 9282 6445
Level 12 / 418a Elizabeth Street
Surry Hills, NSW, 2010
Australia