Krmiči holubů, nebo šedí panteři?

Naše videa

Za císaře pána

Ako sa varia halušky

Co vidím z okna ložnice

Dolina


Chvilka poezie

Scott Bywater radí: Jak psát nadpisy

Úvodní stránka » Scott Bywater radí: Jak psát nadpisy

Co se týče tvorby nadpisů, seznámím vás se skvělou strategií , o které nemá 99% lidí ponětí.

Už jsem dříve vysvětloval, že nadpis je tím nejdůležitějším prvkem každého inzerátu, ovšem většina lidí tomu nevěnuje ani zdaleka tolik času, kolik by bylo třeba. Stačí, když vám připomenu, že někteří reklamní textaři doporučují, abyste věnovali nejméně 80% času právě tvorbě nadpisu. Z toho by mělo být jasné, že to opravdu důležité je.

Je to proto, že pokud právě nadpis neupoutá pozornost čtenáře, pak ji neupoutá ani nic jiného.

Takže kolik nadpisů byste si měli napsat? Vždycky doporučuji napsat tak asi 30 až 50 nadpisů a teprve z nich vybrat ten jeden nejlepší.

A jak přijdete na nápady pro ty nadpisy? Metoda, kterou používám já, spočívá na osvědčených a vyzkoušených postupech.

Řadu takových postupů najdete například

• v knize How To Write a Good Advertisement, autor Victor O. Schwab
(k dostání na Amazon.com)

• nebo Tested Advertising Methods , autor John Caples (k dostání tamtéž)

Nicméně pár příkladů pro začátek:

Varování:
Oznámení:
Kdo další chce…
Jak na to….
7 dobrých důvodů, proč…..

Můžeme si to prakticky vyzkoušet na příkladu automechanika.

Varování: Nevolejte žádného opraváře aut, dokud si nepřečtete toto.
Oznámení: Opravář aut zaručuje, že auto bude opraveno v dohodnutém termínu, nebo dostanete peníze zpátky.
Kdo další si chce nechat opravit auto u specialisty na BMW?
Jak zařídíte, aby vaše auto bylo maximálně bezpečné a spolehlivé?
7 dobrých důvodů, proč při poruše vašeho auta volat opravnu Tomáše Vágnera.

No prostě si pamatujte, že musíte napsat těch 30 až 50 nadpisů, číst si dokola 5 z nich, které se vám líbí nejvíc, abyste si nakonec vybrali ten jeden nejlepší.

Snad vám to k něčemu bude

Scott Bywater
Copywriting That SELLS

http://www.copywritingthatsells.com.au

1300 88 21 91 / + 61 2 9282 6445
Level 12 / 418a Elizabeth Street
Surry Hills, NSW, 2010
Australia