Krmiči holubů, nebo šedí panteři?

Naše videa

Za císaře pána

Ako sa varia halušky

Co vidím z okna ložnice

Dolina


Chvilka poezie

  • english

Tajemství č. 2: Všechno měřte

Úvodní stránka » Tajemství č. 2: Všechno měřte

První věc, kterou musím zdůraznit, je, že si možná neuvědomujete, jak velice se liší jedna reklama od druhé. Určitě si přečtěte následující výrok reklamního odborníka Johna Caplese. Přečtěte si jej aspoň třikrát.

„Viděl jsem inzerát, který prodával ne dvakrát, ne třikrát víc než druhý, ale 19,5krát víc. Oba inzeráty měly stejnou velikost. Oba byly ve stejném vydání. Oba měly obrázky. Oba měly pečlivě napsané texty. Rozdíl byl jen v tom, že jeden mířil správně a druhý špatně.“

Takže chcete znát to tajemství, jak se z vás stane reklamní génius? Tady je:

Napište 12 různých inzerátů. Všechny je použijte a pečlivě změřte jejich výsledky. Na konci budete vědět, co funguje a co ne. Nejlepší reklama může přinést mnohem víc než nejhorší.

Jak moc si ceníte tohoto tajemství? Přijde na to, že? Řekněme, že investujete ročně 30 tisíc dolarů do reklamy. Pokud vaše nová reklama získá třikrát víc zákazníků než ta stará, můžete buď ušetřit 20 tisíc při stejném výsledku, nebo zvednout tržby na 300% během příštích 12 měsíců.

Tak co, přilákal jsem vaši pozornost? Nedávno jsem ušetřil jedné firmě 42 tisíc dolarů za reklamu, a to tím, že jsem jejich reklamu měřil a eliminoval všechno, co nepodporuje prodej. Také jsme změnili podobu jejich inzerátů, takže přivádějí víc zákazníků a šetří 42 tisíc dolarů.

Ale zástupce prodávající novinovou reklamu říká, že jde hlavně o to mít tam stále své jméno.

Až tohle zase uslyšíte, položte si prostě otázku, na čem je založena jeho provize. Na objemu vaší reklamy. Proto vám taky nikdy nedoporučí testy a měření vaší reklamy – protože by se prostě mohlo ukázat, že to nefunguje. Ale jsou to vaše peníze. Užívejte je rozumně. Kdybyste zaměstnali agenta a on by vám řekl, že sice nic neprodává, ale zase je vaše jméno pořád v novinách, spokojili byste se s tím, kdyby neprodukoval žádné prodeje za 3, 6, 12, ani za 24 měsíců? Tisková reklama je prostě obchodnické umění. Podle toho k ní přistupujte.


Scott Bywater – sbywater@copywritingthatsells.com.au


Scott Bywater is a professional direct response copywriter and the author of Cash-Flow Advertising. To get access to his highly prized complimentary copy of his special report ‚7 Ways To Boost Your Turnover… No Matter What The Economy‘ (valued at $29.95) and a free subscription to his „Copywriting Selling Secrets“ newsletter where you’ll discover how to write ads and sales letters to get people lining up and almost begging you to take their money, jump onto his web site at http://www.copywritingthatsells.com.au

Komentáře

  1. 其實我諗有 d 野係好 clear gei 份內事 , eg unit price , ? % discount , 連呢 d 都唔清唔楚o既話 , 抵 sales 比 admin copmialn ~~當然 ~~都會有 d admin 會想人地同佢做晒 d 野自己坐響度搽指甲油乜都唔使做 … ^^“不過 , 我覺得 ck 唔會留 d 咁 gei admin 同 sales 響度 gei ~~~ck 加油 ~~~希望你o既發大目標順利完成啦 ~~~